Face of the company
Internationaal team
Veelzijdige werkzaamheden
‘s-Gravenzande
40 uur
HAVO or Bachelor's degree
Nederlands en Engels
Salarisindicatie: € 40.000 tot € 43.000 per jaar
Wat ga je doen?
Samenvatting functie:
Je vervult de rol van primaire contactpersoon voor verzoeken met betrekking tot bestellingen, offertes, productvragen en diverse andere klantvragen. Deze functie waarborgt een naadloze klantbeleving door middel van expertise, verantwoordelijkheid, betrokkenheid en responsiviteit.
Als Customer Care Advocate bied je oplossingen aan binnen de richtlijnen van de afdeling Customer Care. Je bent gedreven in MCS eBusiness-tools en gebruikt deze om transacties af te handelen en klantoplossingen te bieden met betrekking tot product- of bestelinformatie. Met jouw uitgebreide productkennis en ervaring met onze processen en systemen, kun jij complexere klantvragen aanpakken.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Toegewijd zijn aan 80-20 strategieën om de klanten extra service te leveren en continue verbetering.
- Samenwerken met andere teams om het orderproces te bevorderen in open order-rapporten.
- Interne en externe klantvragen afhandelen, offertes en bestellingen verwerken, waarbij je gebruikmaakt van vastgestelde standaardwerkbeleid en procedures.
- Opbouwen van sterke klantrelaties en het leveren van op de klant gerichte oplossingen.
- Ondersteunen van bedrijfsinitiatieven gericht op het ‘overserven’ van onze klanten en het bieden van een vloeiende klantbeleving.
- Dagelijks plannen en het stellen van prioriteiten binnen je werk om aan afspraken te voldoen die in lijn zijn met onze organisatiedoelen.
- Klantescalaties afhandelen, op een autonome manier indien mogelijk.
- Samenwerken met interne teams met een hoog gevoel van verantwoordelijkheid en urgentie.
- Samenwerken met interne partners (Finance, Planning, Shipping, enz.) om oplossingen te bevorderen bij klantgerelateerde problemen.
- Bijdragen aan trainingsinitiatieven binnen de afdeling en actieve betrokkenheid bij het verstrekken van input voor het ontwikkelen van trainingshulpmiddelen en instructiematerialen.
- Escalatiepunt zijn voor nieuwere medewerkers binnen de klantenserviceafdeling.
- Conflictsituaties effectief afhandelen met minimale ondersteuning.
- Proactief aanbieden van alternatieve producten, op een onafhankelijke manier en met een hoog niveau van bekwaamheid in het navigeren door catalogus- en e-commercetools.
Wat vragen wij van jou?
- Havo-diploma vereist. Een hbo-diploma of equivalent aan werkervaring heeft de voorkeur.
- Drie jaar professionele ervaring in klantenservice vereist.
- Minimaal 1 jaar ervaring binnen het Customer Care Team van Regal Rexnord of vergelijkbare bedrijfservaring.
- Ervaring met zakelijke tools zoals SharePoint, MS Teams en Windows-besturingssystemen is vereist, intermediate excel-vaardigheden zijn vereist.
- Ervaring met Oracle en/of SAP (of andere ERP-systemen) en CRM-platforms zoals Salesforce of Microsoft Dynamics is vereist.
- Ervaring met het navigeren en gebruiken van bedrijfswebsites en e-commerceplatforms is vereist.
- Aantoonbare mechanische of technische vaardigheden en het vermogen om tekeningen te lezen zijn wenselijk.
- Teamgericht en toont consistent geduld en toegankelijkheid naar andere teamleden.
- Heeft het vermogen om voortdurend in een zeer dynamisch team en een snel veranderende omgeving met voortdurende uitdagingen te werken.
- Uitstekende communicatieve/interpersoonlijke en organisatorische vaardigheden en vermogen om de dagelijkse werklast te beheren.
Wat bieden wij jou?
- Vaste fulltime functie
- Marktconform salaris (€ 40.000 – € 43.000 per jaar)
- Mogelijkheid om door te groeien
- Aanvullende vergoedingen zoals een bonusregeling
- Ruim aantal vakantiedagen (40 per jaar incl. ATV)
- Actieve Personeelsvereniging met leuke activiteiten buiten werk
Heb je interesse?
Solliciteer direct via de site of neem contact op met Kierthie Sewmangal: Kierthie.Sewmangal@regalrexnord.com of +31 174 445139.